کد خبر: ۱۴۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
سرمربی اسپانیا:
فرناندو هیرو: افزود: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آن ها خوب بازی کردند. تیم ملی ایران هفت سال است که با یک سرمربی کار می‌کند که خیلی خوب است. آن‌ها همه تیم‌ها را به دردسر می‌اندازند. بازی برابری بود.
ناطقان: تیم ملی فوتبال اسپانیا با یک گل ایران را شکست داد. فرناندو هیرو پس از بازی گفت: بازی بسیار سخت و مشکلی بود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم ولی توپ‌هایمان بلوکه می‌شد و نمی‌توانستیم ریتم لازم را به دست آوریم. در نیمه دوم تلاش‌مان را بیشتر کردیم تا توانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در ادامه اظهار کرد: پس از گل، حریف ما را تحت فشار قرار داد. آن‌ها تیم چغری هستند. جام جهانی خیلی سخت است و هیچ تیمی آسان پیروز نمی‌شود. ایران ۱۲ بازی بدون شکست داشت و موقعیت‌های خیلی آشکاری در این دیدار داشت.

وی افزود: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آن ها خوب بازی کردند. تیم ملی ایران هفت سال است که با یک سرمربی کار می‌کند که خیلی خوب است. آن‌ها همه تیم‌ها را به دردسر می‌اندازند. بازی برابری بود.

هیرو گفت: در جام جهانی ۳۲ تیم برتر جهان حضور دارند. همه شاهد سطحشان هستند. بازی ها خیلی سخت است و از این موضوع آگاه هستیم. ایران تیم آماده و خوبی است. آن ها از لحاظ فیزیکی قدرتمند هستند. در جام جهانی هیچ تیمی چیزی را هدیه نمی دهد. 

سرمربی اسپانیایی به عملرد شاگردانش اشاره کرد و گفت: ۲۳ بازیکن هر یک در پست خود قرار دارند. به آن ها افتخار می کنم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم اما پس از به ثمر رساندن گل توپ های زیادی را از دست دادیم . با این حال از کسب این پیروزی خوشحال هستیم. بازیکنانم همه توصیه هایم را اجرا کردند.  

هیرو درباره وقت کشی بازیکنان ایران اظهار کرد: نمی توانم وارد قضیه ای شوم که مربوط به ما نیست. از برنامه تیم حریف آگاه بودیم. می دانستیم با سختی های زیادی رو به رو شویم. آن ها با بازیکنان زیادی دفاع می کنند و از سمت دروازه توپ های بلندی ارسال می کنند. از سه روز پیش می دانستم چه بر ما خواهد گذاشت. می دانستیم ایران حریف سر سختی است. کارلوس کی روش سرمربی با تجربه ای است و تیم مورد نظر خود را ساخته است. در همه گروه ها رقابت نزدیک است. در این بازی ها نتیجه فریب دهنده وجود ندارد. کسی که تصور می کند در جام جهانی برابر هر حریفی پیروزی آسان به دست می آید اشتباه می کند. 

 سرمربی لاروخا به عملکرد آندرس اینیستا اشاره کرد و گفت: از چالش ها خسته نمی شویم. یک هفته درباره دروازه بانی صحبت شد و اکنون به مساله دیگری می پردازند. اینیستا عملکرد خوبی داشت. بازیکنان هر روز سعی می کنند بهتر شوند. از مشکلات و سختی هایمان آگاه هستیم. اگر دیر متوجه آن شویم دچار اشتباه می شویم. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین