کد خبر: ۱۴۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
در سه حادثه تیراندازی که در شمال مکزیک اتفاق افتاد دست‌کم ۱۴ تن کشته شدند.
ناطقان: این سه تیراندازی‌ در شهر «خوارس» مکزیک رخ داد که به دلیل خشونت‌های مرتبط با باندهای تبهکار قاچاق مواد مخدر معمول هستند. گفته شده در تیراندازی‌های اخیر دست‌کم ۱۴ تن کشته شدند.

بنابر اعلام مقامات امنیتی در یکی از این تیراندازی‌ها هشت مرد هنگام تماشای مسابقه فوتبال بین دو تیم مکزیک و کره جنوبی مورد اصابت گلوله چند فرد مسلح قرار گرفتند که شش تن از آنان کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.

همچنین به طور همزمان در حادثه تیراندازی دیگر که در یک آرایشگاه اتفاق افتاد پنج مرد به دلیل اصابت گلوله کشته شدند. در سومین حادثه تیراندازی نیز سه مرد در منطقه حاشیه‌ای شهر کشته شدند.

گفته شده تنها در این ماه ۱۲۸ تن در شهر خوارس به قتل رسیده‌اند.

به گزارش اکونومیک تایمز، از اواخر سال ۲۰۰۶ و همزمان با اجرای طرح دولت مکزیک برای مقابله با جرائم مواد مخدر بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این کشور کشته شده‌اند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین