کد خبر: ۱۴۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
رئیس سازمان میراث فرهنگی در ارتباط با آخرین اخبار درباره تعطیلات زمستان گفت:برای ایجاد اشتغال و رونق آن مناطق خیلی خوب است. با وزیر آموزش و پرورش صحبت کردیم امید داریم به دلیل زمان کوتاهی که دارد نیاز به مصوبه مجلس نداشته باشد.
ناطقان: علی اصغر مونسان در حاشیه جلسه هئت دولت این هفته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مصوبه خوبی در حوزه گردشگری داشتیم ، جدول پیوست قانون تغییر کاربری اراضی امروز اصلاح شد و سه مورد به آن اضافه شد.

وی ادامه داد: قبلا فقط بخش هتل ها از پرداخت عوارض معاف بودند و امروز مجتمع های گردشگری بوم گردی و مناطق گردشگری با مصوبات دولت معاف شدند.

مونسان در ارتباط با آخرین اخبار درباره تعطیلات زمستان گفت: وزارت آموزش و پرورش با این موضوع موافق است و امید داریم بتوانیم امسال اجرایی‌اش کنیم. برای برخی مناطق مثل مناطق جنوبی که در فصل دوم سال ایام خوب آب و هوای‌شان بهتر خواهد بود، اتفاق خوبی است.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال و رونق آن مناطق خیلی خوب است. با وزیر آموزش و پرورش صحبت کردیم امید داریم به دلیل زمان کوتاهی که دارد نیاز به مصوبه مجلس نداشته باشد.

رییس سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: با کمیسیون آموزش مجلس برای طرح تعطیلات زمستانه دانش‌آموزان در ارتباط هستیم و توضیحات لازم را در ارتباط با این موضوع ارائه کردیم، امیدوارم که موافقت این کمیسیون را هم داشته باشیم.

وی در ارتباط با تورهای جام جهانی و سفر به روسیه، گفت: فدراسیون فوتبال مستقیما کارهای این موضوع را انجام داد؛ اگرشکایاتی به ما واصل شود حتما آنها را بررسی خواهیم کرد و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم اما فدراسیون فوتبال به صورت مستقل خودش با تورها ارتباط برقرار کرده و سهمیه‌بندی انجام داده است اما این موضوع را باز تکرار می‌کنم که اگر شکایتی به ما ارجاع داده شود حتما آن را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین