کد خبر: ۱۴۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
زنی ۲۴ ساله از نیوسوت ولز کشور استرالیا می گوید قادر است زمان مرگ افراد را از بوی آنها تشخیص دهد.
ناطقان: یک ذهن خوان ۲۴ ساله از نیوسوث ولز ، استرالیا ، ادعا می کند که می تواند زمان مرگ افراد را تشخیص دهد!

این "مربی فرامادی " البته تحت عنوانی که خودش تعریف میکند ظاهرا وقتی ۱۲ ساله بود هنگام ملاقات عموی بیمار خود این توانایی خود را کشف کرد ، چیزی که او به خاطر می آورد بوی عجیب و نامطبوعی در خانه درست شب قبل از فوت عمویش که درخانه پیچیده بود و او فکر می کرد که بوی جسد اوست. درحالیکه هیچ کس به جز او قادر به استشمام آن بوی عجیب نبود او می گوید :" عجیب بود چیزی شبیه به بوی شیرینی فاسد " همان زمان بود که فهمید که می تواند مرگ قریب الوقوع افراد را تشخیص دهد. و در طول زندگی خود تعداد بیشماری از این قبیل مرگ ها را تشخیص داده است.

این زن بوی مرگ را می فهمد! (+عکس)

وی ادامه داد :یک سال قبل از اینکه دبیرستان را شروع کنم عمویم را دیدم که در بستر بیماری بود . شب قبل از مرگ او درخانه بوی شیرینی فاسد شده را استشمام کردم . من فکر کردم که بوی جسد است چون قبلا هیچ وقت آن بو را استشمام نکرده بودم و هیچ کسی هم به جز من نمی توانست متوجه آن بوی عجیب شود و بعدها متوجه شدم که بویی که من استشمام کردم فرکانس مرگ است و از آن پس ،من از این دست تجارب را درمورد افراد بیمار یا سالمند به تعداد بیشماری داشتم این تجارب نه فقط ترسناک، بلکه تقریبا بی فایده است.

کالا می گوید: گاهی اوقات حس سنگینی به من دست می دهد. باید چیزی بگویم اما متوجه می شوم که این وظیفه من نیست و به شکلی بی مصرف است ، چون نمی تواند به کسی کمکی بکند.

چطور می توانم به بوی مرگ افراد بپردازم و به آن ها کمک کنم؟ چه می شود اگر آن ها ندانند که به زودی خواهند مرد؟ اگر به آن ها بگویم و از قبل آگاهی نداشته باشند، میتواند فاجعه آفرین باشد ،چطور به میتوانم در سرنوشت آن ها دخالت کنم ؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین