کد خبر: ۱۴۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: حجاج طی روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ مرداد از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی کرمانشاه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
ناطقان: حامد دارابی امروز جمعه در همایش متمرکز زائران حج تمتع استان کرمانشاه اظهار داشت: اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی از ۲۷ تیرماه جاری آغاز می‌شود و زائرین کرماناشاهی نیز طی روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ مردادماه از فرودگاه کرمانشاه اعزام  و به حج تمتع مشرف می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه بیان داشت: امسال یک ایرلاین سعودی مسئولیت اعزام زائرین کرمانشاهی را برعهده دارد و زمان دقیق پروازها را طی روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

وی از حجاج خواست تا ۴ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشند و همچنین ۴۸ ساعت قبل از پرواز نیز ساک‌های خود را به بازرسی فرودگاه تحویل دهند.

دارابی توصیه‌هایی هم برای حجاج داشت و گفت:  با توجه به فعال نبودن سفارت ایران در عربستان حجاج در طول سفر به توصیه‌های مدیران کاروان‌ها عمل کنند و توجه داشته باشند که در صورت ایجاد مشکل رفع آن دشوار است.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاههمچنین بیان داشت:‌برخی حجاج در سال گذشته هزینه ولیمه خود را امور خیر کردند که امیدواریم امسال هم شاهد گسترش این سنت نیک باشیم و همچنین با توجهه به نامگذاری سال در خصوص حمایت از کالای ایرانی، حجاج محترم پیش از انجام این سفر معنوی سوغات خود را در داخل کشور تهیه کنند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین