کد خبر: ۱۴۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
وزیر مشاور در امور خارجه امارات در جدیدترین موضع گیری خود به شدت به مقامات قطر حمله کرد.
ناطقان: به نقل از النشره، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات به قطر حمله کرد.

وی دولت قطر را متهم به تکیه به مزدوران کرد.

قرقاش در توییتی اعلام کرد: گشتن دور دنیا و کمک گرفتن از کشورها بی فایده است. مرحله قرارداد بستن با غرب شکست خورده و مرحله شکایت به سازمانها راه به جایی نمی برد. شهروندان قطر درک کرده اند که دولتشان با رفتارها و اقداماتش در راستای عمیق کردن شکاف و توسعه آن گام بر می دارند.

این وزیر اماراتی، قطر را به رونق بخشیدن به شرکتهای روابط عمومی و دفاتر وکلا در غرب متهم و بیان کرد: سیاستهای دوحه سبب کاهش بیکاری مزدوران شده و موجبات حمایت مالی از افراط گرایی را فراهم کرده است. سیاست دولت قطر تمایلات شهروندان این کشور در حل بحران را برآورده نمی کند. شعار ما الان بهتر هستیم و بشارت دادن به خیر و عزت با درخواست کمک از خارج و مظلومیت و تکیه بر مزدوران سازگاری ندارد و زیبنده قطر و مردم آن نیست. ملتها باهوش تر از این بازی ها هستند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین