کد خبر: ۱۵۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت که در اکثر محورهای استان مازندران بارش باران و در چالوس و فیروزکوه مه گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد.
ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور، اظهار کرد: در حال حاضر در ورودی کلان‌شهرها به خصوص کلان‌شهر تهران شاهد ترافیک هستیم. همچنین در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران، محدوده‌های پل فردیس، پل کلاک، حصارک و گرمدره ترافیک اغلب نیمه‌سنگین و در مقاطعی سنگین است. 

وی در مورد وضعیت جوی راه‌ها نیز گفت: در اکثر محورهای استان مازندران شاهد بارندگی هستیم، همچنین مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محورهای کرج-چالوس، سیاه بیشه و محدوده گدوک در فیروزکوه وجود دارد. 

رحمانی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در روز گذشته در محور بجنورد،اظهار کرد: ساعت 19:45 روز گذشته در کیلومتر 20 محورشیروان-بجنورد یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا برخورد کرد که این حادثه منجر به مجروح شدن دو نفر از سرنشینان خودروی سواری شد. با توجه به بررسی‌های کارشناسی راننده خودروی پژو به دلیل تغییر ناگهانی مسیر مقصر شناخته شد. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین