کد خبر: ۱۵۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰
سحرخیز بودن یکی از مشکلاتی است که اغلب با آن دست و پنجه نرم می‌کنند البته ترفند‌های بسیار آسان می‌تواند این مشکل را حل کند.
ناطقان: یکی از مشکلاتی که هر محصل یا کارمندی با آن مواجه دست و پنجه نرم می کند، سحرخیز بودن است؛ هرچند راهکارهایی ساده برای این ویژگی وجود دارد اما عادات نامناسب و سبک زندگی اجازه سحر خیزی و سرحال بودن اول صبح را نمی دهد.

برخی روان‌شناسان معتقدند که برای تنظیم خواب و در نتیجه برای این که صبح‌ها راحت‌تر بیدار شویم، نظم دادن به ساعت خواب است بنابراین بهتر است که به نظم خواب عادت کنیم.

بدن انسان به شدت به یکنواختی و برنامه‌ریزی علاقه دارد، علت بسیاری از خستگی‌ها در هنگام صبح این است که برای خواب خود برنامه مشخصی نداریم؛ یعنی در ساعت مشخصی به رختخواب نمی‌رویم و در زمان مشخصی هم از خواب بیدار نمی‌شویم.

این در حالی است که بدن دارای یک ساعت طبیعی بسیار دقیق است که از چند ساعت قبل از بیدار شدن به تدریج بدن را برای این کار آماده می‌کند.

در ادامه با این اینفوگرافی برای اینکه چطور صبح‌ها زودتر از خواب بلند شویم آشنا می‌شویم.


اینفو پنجشنبه///با این چند روش صبح ها زودتر از خواب بیدار شوید+اینفوگرافی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین