کد خبر: ۱۵۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
واردات برنج در چهار ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۲.۷۹ درصد و از نظر ارزشی ۱۱.۹۵ درصد رشد کرده است.
ناطقان: براساس آمار منتشر شده از سوی گمرک در چهار ماه نخست سال جاری ۶۶۲ هزار و ۷۹۸ تن برنج نیمه سفید به یا کامل سفید شده به ارزش ۶۷۴ میلیون و ۵۷۶ هزار دلار به کشور وارد شده است

به علاوه واردات برنج ۵.۷۴ درصد از وزن کل و ۴.۴۴ درصد از ارزش کل واردات به ایران در این مدت بوده است.

این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۶۴۴ هزار و ۸۰۱ تن برنج به ایرن وارد شده بود که ۵.۷۰ درصد از کل واردات را به خود اختصاص داده است.

همچنین ارزش واردات برنج در میان کل کالای وارداتی ۶۰۲ میلیونو ۵۴۴ هزار دلار بوده که از نظر ارزش ۳.۸۱ درصد از کل ارزش واردات را شامل می‌شود.

گفتنی است واردات برنج در چهار ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۲.۷۹ درصد و از نظر ارزشی ۱۱.۹۵ درصد رشد کرده است.
منبع: میزان
برچسب ها: واردات ، برنج ، گمرک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین