کد خبر: ۱۵۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
وزیر آموزش‌ و پرورش با اشاره به حمله جنگنده‌های سعودی به اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی اعلام کرد: امیدوارم جنایت علیه کودکان پایان یابد.
ناطقان: سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حمله جنگنده‌های سعودی به اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی و شهادت این کودکان، اعلام کرد: به‌عنوان یک معلم که همه دانش‌آموزان دنیا را شاگردان خود می‌دانم، از شهادت تعداد زیادی از دانش‌آموزان یمنی که در حمله ناجوانمردانه و بسیار شنیع سعودی‌ها که با همکاری آمریکایی‌ها انجام می‌شود به شهادت متأثر شدم.

جامعه بشری باید برای این اتفاق خون بگرید و از این جنایت بسیار شنیع ابزار انزجار کند. امیدوارم روزی برسد که این جنایت‌ها و ناجوانمردی‌ها پایان یابد و حق مردم و کودکان و نوجوانانی که زیر بمباران متجاوزان به خاک و خون کشیده شدند، از زورگویان پس گرفته شود و ان‌شاءالله آن روز دیر نخواهد بود.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین