کد خبر: ۱۵۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
مدافع تیم ملی فوتبال ایران با امضاء قراردادی ۲ ساله به تیم قعرنشین لیگ بلژیک پیوست.
ناطقان: رسانه های بلژیکی از امضاء قرارداد ۲ ساله مرتضی پورعلی گنجی با تیم یوپن خبر دادند. مدافع تیم ملی فوتبال ایران که ۳۰ بازی ملی دارد در هرسه بازی مرحله گروهی جام جهانی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال برای تیم ملی به صورت کامل بازی کرد.

قرارداد مدافع سابق تیم های نفت تهران، تیانجین تدا چین و السد قطر که سابقه ۹ بازی در لیگ قهرمانان آسیا را با قطری ها دارد ۲ ساله است که در صورت توافق طرفبن تا یک سال دیگر قابلیت تمدید دارد. این بازیکن ۲۶ ساله در سه تیم قبلی اش ۱۶۷ بازی انجام داده و ۱۵ گل هم به ثمر رسانده است.

پورعلی گنجی پس از امضاء قرارداد با تیم یوپن بلژیک گفت: من در طول دوره کاری ام توانسته ام در کشورهاي مختلف و در سطوح مختلف بازی کنم. بازی در اروپا همواره هدف و رویای من بوده است. منتظر این چالش جدید هستم و از باشگاه یوپن به دلیل اعتماد و اعتقاد به من سپاسگزارم. به طور کامل انگیزه دارم و همیشه می خواهم به پیشرفت و پیروزی برسم. بهترین کارم تبدیل شدن به یک بازیکنی ارزشمند برای یوپن است. منتظر باشگاه جدیدم و بازی کردن و پیشرفت در آن هستم.

کریستف هنکل، از مدیران باشگاه یوپن پس از به توافق رسیدن با پورعلی گنجی بیان کرد: از امضاء قرارداد با پورعلی گنجی خوشحال هستیم چراکه او در تیم های قبلی اش و تیم ملی ایران از بازیکنان منضبط و ثابت بوده و نکته حائز اهمیت اینست که در ۲۶ سالگی تجربه و توانایی خوبی دارد. خوشحالیم که او به تیم KAS یوپن آمده است و می تواند به ایجاد ثبات در تیم ما کمک کند. به پورعلی گنجی خوش آمد می گوییم.

تیم فوتبال یوپن که کلود ماکلله، ستاره اسبق تیم ملی فرانسه و باشگاه های رئال مادرید، چلسی و پاریس سن ژرمن را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارد در فصل گذشته لیگ بلژیک در رتبه پانزدهم قرار گرفت و این فصل هم با سه شکست متوالی و دریافت ۱۳ گل قعرنشین است.

تکلیف پور علی گنجی در تیم ترابوزان اسپورمشخص شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین