کد خبر: ۱۵۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
سرمربی تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران گفت: تلاش می‌کنیم با پیروزی بر قزاقستان باخت امروز را جبران کنیم و این دیدار برایمان حکم فینال دارد.
ناطقان: امروز (سه‌شنبه) در بازی‌های آسیایی جاکارتا تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران ۱۱-۷ مقابل تایلند نتیجه را واگذار کرد. آزاده زمانپور، سرمربی تیم ملی درباره این شکست گفت: مطمئن بودم تیم ملی ما می‌توانست بهتر از این عمل کند ولی یک عامل اصلی یعنی بی‌تجربه بودن و جوی که ملی‌پوشان در آن قرار گرفتند، باعث شد که ۹۰ درصد برنامه‌های تاکتیکی را اجرا نکنند.

او در ادامه تاکید کرد: بازیکنان توانایی خوبی دارند و در دیدارهای تدارکاتی نشان داده‌اند که قادر به نمایش بازی‌های بهتری هستند اما حیف شد که نبردیم.

تیم ملی جمعه در دیداری حساس باید مقابل قزاقستان قرار بگیرد. زمانپور در این مورد خاطرنشان کرد: مسابقه با قزاقستان برای ما حکم فینال دارد چرا که در صورت شکست تایلند مقابل قزاق‌ها حتی می‌توانیم سرگروه شویم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین