کد خبر: ۱۵۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در راستای افزایش تعاملات اجتماعی، توسعه فضاهای فرهنگی در دستور کار کمیته معماری شورا قرار گرفته است.
ناطقان: علی اعطا، درباره توسعه فضاهای همگانی در شهر تهران اظهار داشت: در کمیته معماری شورای شهر تهران موضوع توسعه فضاهای همگانی در سطح شهر در حال بررسی است تا این فضاها تبدیل به عرصه‌های عمومی برای تعاملات اجتماعی شود. 

وی خاطرنشان کرد: این عرصه‌ها در حال شناسایی هستند و پس از شناسایی و بررسی‌های لازم شهرداری مکلف می‌شود که آنجا را تبدیل  به فضاهای همگانی برای تعاملات اجتماعی کند. 

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در مقابل موزه سینما فضای بازی وجود دارد که می‌تواند تبدیل به یک فضای فرهنگی مناسب شود. 

اعطا گفت: در میدانگاه ورودی شهر تهران در راه‌آهن نیز فضای پیاده‌روی مناسبی است که برای تبدیل شدن به یک فضای فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده است و به دنبال ‌آن هستیم که برای این فضاها کاربری‌های مناسبی ایجاد کنیم. 

وی گفت: با همکاری سازمان نوسازی شهرداری تهران نیز به دنبال ایجاد فضاهای مناسب در شهر تهران هستیم تا تبدیل به یک فضاهای کوچک فرهنگی شوند. 

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: موضوع معماری و طراحی شهری حدود 2 ماه است که در کمیته معماری شورای شهر تهران در حال بررسی است تا فضاهایی که پتانسیل لازم را دارند به یک عرصه تعاملات اجتماعی تبدیل شوند. 

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین