کد خبر: ۱۵۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
سرمربی اتلتیکومادرید به تمجید ‌از مهاجم فرانسوی تیمش پرداخت.
ناطقان: به نقل از آس، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته‌ دوم لالیگا با یک گل  رایووایکانو را شکست داد و نخستین پیروزی‌اش را در این رقابت‌ها جشن گرفت. دیگو پابلو سیمئونه پس از این دیدار گفت‌: بازی را خوب شروع نکردیم و خیلی دیر خود را پیدا کردیم. در مقابل حریف نمایش خوبی داشت. در نیمه اول  موقعیت‌های گل وجود نداشت تنها چند حمله از سوی ما بود. در نیمه دوم شروع بهتری داشتیم. پس از این که در دروازه‌ حریف را باز کردیم نتوانستیم در ضد حمله کاری کنیم و بازی مورد نظرمان را به نمایش بگذاریم. حریف با توجه به نمایش خوبش در دقایق پایانی  مستحق نتیجه‌ بهتری بود.

تک گل اتلتیکو را آنتوان گریزمان به ثمر رساند. سرمربی  آرژانتینی درباره مهاجم فرانسوی تیمش اظهار کرد: او نسبت به گذشته بهتر شده است و به دنبال این هستیم که دوباره به بهترین سطح خود بازگردد. او بازیکن تعیین کننده‌ای برای ماست. زمانی که زمین را ترک کرد، تیم نتوانست در خط حمله خوب ظاهر شود با وجود این که بازیکنان زیادی در میدان حضور داشتند. با حضور گریزمان در زمین زمان زود می‌گذرد.

سرمربی اتلتیکومادرید دوباره به بازی اشاره کرد و گفت‌: پیروز شدیم. شروع فصل آسان نیست. در ‌۱۰ دقیقه پایانی حریف برتر از ما بود و ما خوب ظاهر نشدیم.

سیمئونه در پایان به لمار اشاره کرد و گفت‌: او بازیکن مهمی است به مرور زمان بهتر خواهد شد. زمانی که در محوطه جریمه حضور دارد بازیکن خیلی خطرناکی است. او در آینده برای تیم خیلی مفید خواهد بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین