کد خبر: ۱۵۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
علی اصغر مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری از پویش ‎#گردش_ایرانی در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در مشهد رو‌نمایی کرد.
ناطقان: علی اصغر مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  از پویش ‎#گردش_ایرانی در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در مشهد رو‌نمایی کرد. 

بیگلربیگی سخنگوی پویش گردش ایرانی در خصوص این پویش گفت: بعد از نامگذاری سال جدید به نام کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر حوزه توسعه و‌توجه به صنعت گردشگری که در سفرهای استانی ایشان همیشه مورد تاکید بوده است به فکر برپایی پویش #گردش_ایرانی با هدف عدم خروج ارز از کشور ،رونق کسب و کار و اشتغال زایی افتادیم و بزودی درباره جزییات این پویش ملی اطلاعات بیشتری منتشر می شود.


این پویش توسط مجموعه هگتا هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی راه اندازی شده است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین