کد خبر: ۱۵۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
عضو هیات‌رئیسه خبرگان توضیحاتی درباره اظهارات رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره جلسه اقتصادی سران سه قوه ارائه کرد.
ناطقان: آیت‌الله عباس کعبی عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز(چهارشنبه ۱۴ شهریور) در جلسه پایانی پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری، پیش از قرائت قطع‌نامه پایانی گفت:  اعضای خبرگان، در این دوره به جای بیانیه، اقدام به صدور قطع‌نامه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در راستای حل مشکلات معیشتی مردم، از سران سه قوه دعوت شد و اصرار کردیم تشریف بیاورند تا در جلسه‌ای صمیمانه، گفت‌وگو کنیم، اظهار داشت: از روسای قوه قضائیه و مقننه تشکر می‌کنیم که حضور یافتند و با شفافیت، مسائل را مطرح کردند.

عضو هیات‌رئیسه خبرگان تصریح کرد: تکرار می‌کنیم جای رئیس جمهور در این جلسه خالی بود.

آیت‌الله کعبی در ادامه اظهار داشت: رئیس دفتر رئیس جمهور مصاحبه کردند و گفتند که ما از خبرگان برای ضیافت شام دعوت کرده‌ایم. ضیافت شام از دوره سوم مجلس خبرگان منتفی شد و یک مورد بوده که پادرمیانی شده است. در هر صورت ای کاش ایشان حضور پیدا می‌کردند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین