کد خبر: ۱۵۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه ۹۷ در بازار تهران با ۲۳۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته با رقم ۴ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان به فروش رسید.
ناطقان: همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 50 هزار تومان کاهش نسبت به روز چهارشنبه به ارزش 4 میلیون و 206 هزار تومان داد و ستد شد. از سوی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با 50 هزار تومان کاهش در مدت مشابه 2 میلیون و 204 هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با 20 هزار تومان افت به ارزش یک میلیون و 153 هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با 10 هزار تومان افزایش نسبت به روز چهارشنبه به قیمت 622هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای 18 عیار نیز با 12 هزار و 900 تومان کاهش به ارزش 365 هزار تومان فروخته شد.

همچنین براساس آمار سامانه سنا، هر یورو امروز در این سامانه 9 هزار و 147 تومان و هر پوند 17 هزار و 163 تومان به فروش رسید، دلار آمریکا 8 هزار و 852 تومان داد و ستد شد و هر یوآن چین نیز به قیمت یک هزار و 141 تومان قیمت خورد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: بازار ، قیمت ، سکه و طلا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین