کد خبر: ۱۶۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
رئیس اتحادیه طلا و سکه گفت: امروز به دلیل نیمه فعال بودن بازار‌، دادوستد‌ها به حداقل رسید و با شروع فعالیت‌های اقتصادی، وضعیت قیمت‌ها مشخص می‌شود.
ناطقان:محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و سکه از کاهش داد و ستد در هفته جاری خبر داد و گفت: با مشخص شدن وضعیت دادستد تا پایان هفته می‌توان گفت که قیمت طلا و سکه به کدام سمت و سو حرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بازار تهران امروز شنبه ۳۱ شهریورماه تعطیل است، افزود: به‌دلیل ایام سوگواری سالار شهیدان بازار تا فردا تعطیل است و معاملات طلا و سکه به حداقل رسیده است.


کشتی آرای، تصریح کرد: باتوجه به تعطیلی بازار در روز‌های گذشته، قیمت انس جهانی تا ۱۲۰۹ دلار افزایش داشته است که البته قیمت ارز و طلا و سکه هم از این امر مستثنی نبودند این درحالی است که امروز قیمت‌ طلا به نسبت روز‌های گذشته (سه شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه) با کاهش مواجه شده است.

رئیس اتحادیه طلا و سکه در پایان گفت: امروز به دلیل نیمه فعال بودن بازار‌، دادوستد‌ها به حداقل رسید البته با شروع فعالیت‌های اقتصادی، وضعیت قیمت‌ها مشخص می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین