کد خبر: ۱۶۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
سید محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی را صادر کرد.
ناطقان: سید محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده است: فرا رسیدن هفته ی پر افتخار و غرور آفرین دفاع مقدس را به محضر  حضرت آیت الله العظمی خامنه ای  رهبری معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) ، خانواده های معظم شهدا، جانبازان سرافراز ، ایثارگران قهرمان و ملت غیور و ظفرمند ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده، درود بیکران خود را نثار روح پر فتوح شهدای والامقام  و گلگون کفن انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعین حرم  می نمایم .

حضرت امام خمینی (ره) با درایت و به تأسی از آموزه های دینی و حماسه پر شور حضر ت ابا عبدالله الحسین(ع)، مقاومت و پایمردی جانانه مردم خداجو و ولایت مدار را به درستی دفاع مقدس نامیدند، چون جان فشانی و فتوحات 8 سال ایستادگی در برابر متجاوزان تا بن دندان مسلح به دشمنان قسم خورده و عامل دست نشانده آنها آموخت که هرگز سودای تعدی به حتی یک وجب از خاک  پاک سرزمین شهید پرور و دلاور خیزمان را در سر نپروراند.

تعجیل در ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ، پیروزی روزافزون مردم سرافراز ایران اسلامی و رهایی ملت های تحت ستم از یوغ سردمداران جنایت پیشه را از درگاه خداوند دادگستر آرزومندم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین