کد خبر: ۱۶۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
امیر حاتمی گفت: با نگاه امام راحل و مقام معظم رهبری در این خصوص نیروهای مسلح توسعه یافت و امروز باید اعلام کنم که هیچ نگرانی از تحریم‌ها نداریم چرا که تمام نیازمندهای دفاعی خود را در همه عرصه‌ها از جمله دریایی، هوایی و زمینی تولید کرده‌ایم.
ناطقان: مراسم اختتامیه چهارمین کنگره آسیا پاسفیک با حضور وزیر دفاع و جمعی دیگر از رؤسا و مقامات کشوری و لشکری در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. 

امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم اختتامیه در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش فارس درخصوص تحریم‌های امریکا و تاثیر آن بر توانمندی و خودکفایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تحریم‌ها حقیقتا یک فرصت برای ما بوده است. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: ما به طور یقین از قبل از پیروزی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی در تحریم بوده و بعد از پیروزی انقلاب نیز این تحریم‌ها شدیدتر شد. 

وی گفت: با نگاه امام راحل و مقام معظم رهبری در این خصوص نیروهای مسلح توسعه یافت و امروز باید اعلام کنم که هیچ نگرانی از تحریم‌ها نداریم چرا که تمام نیازمندهای دفاعی خود را در همه عرصه‌ها از جمله دریایی، هوایی و زمینی تولید کرده‌ایم. 

این مقام ارشد وزارت دفاع اعلام کرد: به حمدلله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مقتدرانه بر علیه هر کسی که بخواهد امنیت ما را دچار خدشه کند برخورد خواهند کرد. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: شما شاهد دو توانمندی اخیر جمهوری اسلامی علیه تروریست‌های غاصب و مردم کش کردستان و اهواز بوده‌اید که ما از این توانمندی استفاده کردیم و این اراده محکم جمهوری اسلامی ایران است. 

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین