کد خبر: ۱۶۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از اتصال گذرگاههای مرزی ایران با عراق به شبکه فیبرنوری خبر داد و گفت: تعرفه رومینگ ایران در عراق در ایام اربعین امسال، نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.
ناطقان: صادق عباسی شاهکوه با بیان اینکه تمهیدات ارتباطی لازم توسط شرکت ارتباطات زیرساخت برای ارائه تسهیلات به زوار گرامی اربعین حسینی فراهم شده است، اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی برای فراهم کردن تسهیلات به زوار حسینی، تمامی امکانات ارتباطی و فنی خود را درجهت افزایش کیفیت برقراری ارتباط به کار گرفته است.

وی افزود: با توجه به تردد میلیونی زائران اربعین حسینی و لزوم ارائه تسهیلات با کیفیت به زوار، تلاش‎های زیادی برای پوشش ارتباطی و اینترنتی زائران انجام شده است و بر همین اساس این شرکت ظرفیت مدارات بین المللی خود را افزایش داده و برای ارائه خدمات مکالمات بین الملل وارده از طریق شبکه IP در حال فراهم آوردن بستر زیرساختی برای اپراتورهای ارتباطی ذیربط به مدت ۱۰ روز ( فاصله یک هفته قبل و سه روز بعد از اربعین حسینی ) هستیم تا مشکلی در برقراری ارتباط نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ادامه داد: پیشرفت ۹۸ درصدی پروژه فیبر نوری ایلام به مرز مهران و تکمیل آن تا پایان مهرماه، افزایش دو برابری لیـنک های ارتباطی، تقـویت مسـیرهای مرزی در داخل کـشور، افزایـش ظـرفیت سیگـنالینگ بین الملل ، بهینه سازی مسیرهای ارتباطی و کنترل ۲۴ ساعته بر کیفیت شبکه از جمله اقدامات این شرکت است.

عباسی شاهکوه تاکیدکرد : با برنامه‌ریزی های لازم و دقیق برای تامین ارتباطات و زیرساخت‌های مخابراتی درجهت ارائه خدمات با کیفیت و مناسب، کلیه گذرگاههای ارتباطی در مرزها از طریق فیبرنوری به کشور عراق متصل شده اند.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین حسینی گفت : از دیگر تسهیلات درنظرگرفته شده این شرکت، ارائه سرویس MPLS برای اپراتورهای تلفن همراه با ٧٥ درصد تخفیف برای تسهیل در رومینگ و نیز اعمال تعرفه های سابق به مقصد عراق به رغم افزایش نرخ ارز، از ۲۰ مهر تا ۲۰ آبان خواهد بود.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین