کد خبر: ۱۶۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
روز شنبه پنج آبان 1397 با مساعدت اداره کل حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری و اقدام پلیس امنیت و دستور قضایی یک انبار کتاب قاچاق را در محدوده میدان سپاه کشف و پلمپ کرد.
ناطقان: کار گروه صیانت از حقوق ناشران، مؤلفان و مترجمان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران روز شنبه پنج آبان 1397 با مساعدت اداره کل حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری و اقدام پلیس امنیت و دستور قضایی یک انبار کتاب قاچاق را در محدوده میدان سپاه کشف و پلمپ کرد.

کتاب‌های ضبط شده از این انبار که در حجم 6 وانت‌نیسان است با دستور قضایی «توقیف» و انبار مذکور تخلیه و«پلمپ» و صاحب آن تحت تعقیب قضایی قرارگرفت.

در این پاتک پلیس حدود 100 هزار جلد کتاب از پارکینگ یک منزل مسکونی دو طبقه کشف و ضبط شد. سرشاخه‌های این گروه تازه کشف شده مرتبط به متخلفینی هستند که پیش از این بازداشت شده‌‌اند. این منزل متعلق به (ج_خ) بوده است.

چند روز پیش نیز یکی از شبکه‌های قاچاق کتاب و توزیع و منتشر کننده کتاب‌های موهن شناسایی و مرتبطین و سرشاخه‌ها دستگیر شدند.

با اقامه شکایت ناشران متضرر از متهم، وکیل اتحادیه به وکالت از شاکیان مبادرت به اقامه دعوی در مراجع ذی‌صلاح خواهد کرد.

لازم به یادآوری است که با وجود تمهیداتی که کارگروه صیانت اتحادیه اندیشیده، توفیق در مسیر پیشگیری و مبارزه با قاچاق کتاب بدون مساعدت و همراهی تمامی همکاران صنف ممکن نیست.

منبع: فارس
برچسب ها: انبار ، کتاب ، قاچاق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین