کد خبر: ۱۶۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
عضو شورای شهر تهران گفت: یک‌هزار پاکبان در کربلا و ۵۰۰ پاکبان در نجف در حال خدمتگزاری به زائران هستند.
ناطقان: مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد تمهیدات شهرداری تهران برای برپایی مراسم اربعین، گفت: حدود هزار پاکبان در کربلا و ٥٠٠ نفر در نجف در حال خدمت‌رسانی به زائران زیر نظر شهرداری این دو شهر هستند و این تنها گوشه‌ای از خدمات شهرداری تهران در مراسم اربعین است چراکه  اقداماتی نیز در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه برای خدمت رسانی به زائران صورت گرفته است.

وی گفت: خدمت رسانی به زائران بسیار مهم است چراکه فرهنگ کارجمعی و تیمی در سیستم مدیریت شهری را نشان می‌دهد.

فراهانی افزود: امید است به روزی برسیم که هیچکس زباله‌های خود را در سطح شهر رها نکند و در این خصوص فرهنگ سازی صورت گیرد.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر به حضور شهرداری تهران در شهرهای کربلا و نجف در راستای همکاری با شهرداری این دو شهر تأکید داشته و هرساله با بودجه گذاری و حمایت معنوی از این اقدام نیکو حمایت می‌کنند.

فراهانی ادامه داد: من سال قبل نیز که سال اولم در شورای شهر بود برای بازدید به کربلا آمدم و امسال نیز خداوند توفیق داد که در جمع پاکبانان حسینی باشم.
منبع: فارس
برچسب ها: پاکبان ، کربلا ، فعالیت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین