کد خبر: ۱۶۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با استعفای رییس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های این سازمان موافقت کرد.
ناطقان: محمد خیاطیان ـ معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ـ امروز سه‌شنبه (۱۵ آبان‌ماه) در نامه‌ای به حسین تاجیک ـ معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها و سیدمحمد بهشتی ـ رییس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری ـ، موافقت رییس سازمان میراث‌فرهنگی با استعفای آنها را اعلام کرد.

در متن یکی از این نامه‌ها آمده است: «در راستای اجرای اصلاحیه قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان مصوب  ششم شهریور ۱۳۹۷ مجلس شورای اسلامی، ضمن موافقت معاون محترم رییس‌جمهور و رییس سازمان با استعفای جنابعالی، بدینوسیله از زحمات شما در طول تصدی و تلاش خستگی‌ناپذیر، اخلاص، تدبیر  و تعهد و هرآنچه مایه توفیق خدمت در این سال‌ها شده تقدیر و تشکر می‌شود.»

سیدمحمد بهشتی نیز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اواخر شهریورماه براساس قانون بازنشستگی استعفای خود را به رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داده بودم، اما هنوز منتظر انتخاب جانشین این سمت هستم تا بتوانم از پژوهشگاه بروم.

او با بیان این‌که قانونا فقط تا ۲۴ آبان می‌تواند در پست دولتی خود باقی بماند، ادامه داد: از زمان نوشتن استعفایم هر روز به عنوان روز آخر به پژوهشگاه می‌آیم، اما تا امروز با آن موافقت نشده بود.

بهشتی در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود قرار است «بهروز عمرانی» به پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برود، گفت: احتمالا آقای عمرانی به پژوهشگاه بیابد، البته اگر تغییری در این انتخاب رخ نداده باشد.

بهروز عمرانی اکنون معاون پژوهشی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری است. او پیش‌تر برای مدتی رییس پژوهشکده باستان‌شناسی بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین