کد خبر: ۱۷۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
در پایان مسابقات گلف قهرمانی کشور در رده سنی زیر ۱۸ سال تیم خوزستان بر سکوی نخست ایستاد و سبحان قهرمانی در بحش انفرادی قهرمان شد.
ناطقان: مسابقات گلف قهرمانی مردان کشور در رده سنی زیر ۱۸ سال که با حضور ۲۸ شرکت کننده از استان های گلستان، مازندران، خوزستان، چهارمحال بختیاری، زنجان، تهران، اردبیل، کرمان و لرستان و مرکزی از روز گذشته(یک شنبه) آغاز شده بود امروز با قهرمانی خوزستان در بخش تیمی پایان یافت و تیم های تهران و گلستان در رده‌های بعدی ایستادند.

در بخش انفرادی هم سبحان سلیمانی از خوزستان قهرمان شد و سورنا صادقی و میلاد شینی نیز از این استان در سکوهای بعدی قرار گرفتند.

نتایج نهایی طی دو روز مسابقه به شرح زیر است:

نتایج تیمی:
مقام اول: استان خوزستان با ۲۵۱ ضربه
مقام دوم:استان تهران با ۳۴۸ ضربه
مقام سوم:استان گلستان با ۳۷۰ ضربه

نتایج انفرادی:
نفراول: سبحان سلیمانی از استان خوزستان- با ۸۲ ضربه
نفر دوم: سورنا صادقی از استان خوزستان - با ۸۳ ضربه
نفر سوم: میلاد شینی از استان خوزستان - با ۸۶ ضربه

 مراسم اختتامیه نیز با حضور رئیس فدراسیون گلف، دبیر فدراسیون، مدیر حوزه ریاست فدراسیون، اعضای کمیته فنی و گلف بازان برگزار و از برترین‌ها تقدیر شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین