کد خبر: ۱۷۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در صحنه‌ای به شدت علیه داور اعتراض کرد.
ناطقان: ماشین سازی و سپاهان در دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف یکدیگر می‌روند.

* مسعود تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان در ورزشگاه بنیان دیزل حضور یافته و از نزدیک شاهد عملکرد تیمش برابر ماشین سازی است.

* هواداران ماشین سازی پیش از بازی به استقبال هواداران تیم سپاهان رفته و به آنها خیرمقدم گفتند.

* هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی هم به استقبال تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان رفته و از وی دعوت کرد که در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور یافته و بازی را تماشا کند.

* تماشای بازی ماشین سازی با سپاهان رایگان اعلام شده و  برای این بازی بلیت فروشی صورت نگرفت.

* تماشاگران تراکتورسازی همانند چند بازی قبلی در ورزشگاه حضور یافته و تیم ماشین سازی را تشویق می‌کنند. تماشاگران 2 تیم تبریزی از مدت‌ها قبل با هم متحد شده اند.

* محمدرضا کنعانی‌زادگان و عزیز معبودی از تیم ماشین سازی به سمت امیر قلعه نویی رفته و پیش از بازی برای حضور از میدان از وی رخصت خواستند.

* در صحنه‌ای داور به دلیل یک خطا به دو بازیکن ماشین سازی و یک بازیکن سپاهان کارت زرد نشان داد که رضا مهاجری به شدت نسبت به این مسئله اعتراض کرد.

* بعد از اخراج عزیز معبودی با کارت زرد دوم نیمکت نشینان ماشین سازی به شدت نسبت به این مسئله اعتراض کردند که در همین حین داور یک نفر دیگر را از روی نیمکت این تیم اخراج کرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین