کد خبر: ۱۷۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
علاقمندانِ سریال های تلویزیونی از شنبه ۲۴ آذر ساعت ۱۳:۴۵ می توانند مجموعه تلویزیونی «خانواده جدید» را در باکس ظهرگاهی شبکه دو سیما مشاهده کنند.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی شبکه دو، سریال کره ای «خانواده جدید» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

«خانواده جدید» داستان  یون هی و تری زن و شوهر جوانیست که زندگی شاد و آرامی  دارند. یون هی تهیه کننده تلویزیون و تری پزشک است. تری پسر بچه ای بی سرپرست بوده که توسط خانواده ای به فرزندی قبول شده و پس از پایان تحصیل در خارج از کشور به کره برگشته تا خانواده اش را پیدا کند.

این زوج به خانه ای جدید نقل مکان می کنند و این جا به جایی و مشکلات فراوانی  که با خانواده صاحب خانه خود دارند، زندگی آرام آنها را تحت تاثیر قرار داده و متحول می کند... .

مجموعه ۶۸ قسمتی « خانواده جدید» با بازی بازیگرانی چون کیم نام جو، یو جون سانگ و یون یو جونگ و به کارگردانی  «کیم هیونگ سوک» در سال ۲۰۱۲ساخته شده است. بازپخش این مجموعه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ صبح خواهد بود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین