کد خبر: ۱۷۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰
گرچه هنوز درمان صد در صد برای سرطان وجود ندارد، تشخیص و درمان بیماری در مرحله اولیه می تواند چشم انداز فرد را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. سرطان ممکن است در یک قسمت از بدن شروع شود و سپس به مناطق دیگر گسترش یابد. در نتیجه، سرطان می تواند تاثیر شدیدی بر روی بافت ها و اندام های اطراف نیز داشته باشد.
ناطقان: علیرغم سرمایه گذاری های زیاد و سالها تحقیق در سراسر جهان، سرطان همچنان علت اصلی مرگ و میر در ایالات متحده است. درمان موفق ممکن است تمام نشانه های سرطان را از بدن فرد حذف کند با این حال، گاهی اوقات سرطان می تواند بعد از قوی تر شدن، چند سال بعد بازگردد.

منظور از درمان سرطان در واقع ریشه کن کردن این وضعیت بدون بازگشت آن است. در حال حاضر هیچ درمان خاصی برای سرطان وجود ندارد اگر چه این ممکن است برای برخی افراد اتفاق بیفتد.

شش نوع سرطانی که احتمال درمان بیشتری دارند شامل موارد زیر می شود.

سرطان سینه

پزشکان می توانند سرطان سینه را قبل از اینکه به شکل های شدید تر سرطان تبدیل شود، جداسازی و درمان کنند.

سرطان پروستات

سرطان پروستات بسیار کند رشد می شود و بسیار قابل درمان است.

سرطان بیضه

در مراحل اولیه سرطان بیضه، پزشکان می توانند یک یا هر دو بیضه را برای درمان بیماری حذف کنند.

سرطان تیروئید

اکثر سرطانهای تیروئید به آرامی رشد می کنند که به زمان بیشتری برای درمان می انجامد.

ملانوما

ملانوما یک نوع سرطان پوست است و اغلب ممکن است ملانوما را در مراحل اولیه پیشرفت آن شناسایی و درمان کنند، که باعث افزایش شانس فرد برای زنده ماندن می شود.

سرطان دهانه رحم

تشخیص زودهنگام اجازه می دهد تا پزشکان برای درمان سلول های غیرطبیعی توسعه یافته اقدام کنند.





منبع: سلامت نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین