کد خبر: ۱۷۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
داورزنی:
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: رهبر معظم انقلاب از علاقه مندان به رشته والیبال هستند و مسابقات آن را دنبال می کنند اما فضایی که در 2 ماه گذشته در این رشته به وجود آمد باعث شد تا مردم از اُفت والیبال احساس خطر کنند و حتی رهبری هم درباره آن تذکر دادند.
ناطقان: محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون والیبال، گفت: پس از بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا به همراه مدال‌آوران خدمت رهبر معظم انقلاب رسیده بودیم، هنگام خداحافظی ایشان به من گفتند «حواستان به والیبال هست؟ ظاهراً یکی دو سال است که اُفت کرده است.»

وی ادامه داد: ایشان علاقمند به والیبال است و مسابقات این رشته را دنبال می‌کند. نتایج والیبال برای مردم و رهبری مهم است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه سم اقدامات ما حاشیه است، اظهار داشت: نباید اجازه دهید این سم مهلک حاشیه سازی در والیبال رخنه کند. بحث‌های درون خانواده نباید در رسانه‌ها مطرح شود.

وی تصریح کرد: برای والیبال زحمات زیادی کشیده شده است. نباید با چالش‌های بیهوده، این زحمات هدر رود. متاسفانه تصویر والیبال برای مردم کدر شده در حالی که متولی باید حرمت امام زاده را نگاه دارد.

داورزنی با بیان اینکه هیچ کس تضمین نداده که در دور بعدی هم سهمیه المپیک بگیریم، اظهار داشت: برای رسیدن به موفقیت باید بجنگیم و از تمام ظرفیت‌های والیبال استفاده کنیم. هرگونه تفرقه‌ای خیانت به والیبال است.

وی تصریح کرد: آیا فضایی که امروز ایجاد شده ما را به المپیک می‌رساند؟ به عقب برگشته‌ایم و انگار دوباره باید برای قهرمانی در آسیا دست و پا بزنیم.

داورزنی تاکید کرد: حکایت والیبال مصداق این جمله شده که «یکی بر سر شاخ بن می‌برید»!
وی ادامه داد: فضایی که در یکی دو ماه گذشته در والیبال به وجود آمد باعث شد مردم احساس خطر کنند و حتی رهبری هم درباره آن تذکر دادند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین