کد خبر: ۱۷۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در نشست امروز حادثه تروریستی حمله به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار بررسی شد.
ناطقان: علی نجفی خوشرودی نماینده مردم بابل و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون مطبوعات اظهار داشت:‌ در این نشست حادثه تروریستی حمله به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار بررسی شد.

وی افزود: نشست مذکور با حضور نمایندگان و مسئولانی از دستگاه‌های ذیربط اعم از وزارت کشور، وزارت اطلاعات، سپاه و نیروی انتظامی و اعضای کمیسیون برگزار شد.

وی در ادامه عنوان کرد: در این نشست مسئولان ذیربط گزارشی از شرح ماجرا،‌ اقدامات و طراحی‌های به عمل آمده، پس از حادثه ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه جلسه نقطه نظرات خود را برای مدیریت و مقابله با اینگونه اقدامات تروریستی ارائه کردند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین