کد خبر: ۱۷۶۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
سخنگوي وزارت ارشاد در گفتگو با ناطقان:
نوش آبادي در ادامه افزود: همه جريان هاي سياسي بايد توجه داشته باشند كه پيگيري ديدگاه ها و نقطه نظراتشان صرفا از طريق گفتگو امكان پذير است و توسل به خشونت و اوباش گري نزد افكار عمومي مذموم و غيرقابل قبول است.
ناطقان: همزمان با واپسين روزهاي پاياني سال 93؛ حسين نوش آبادي (سخنگوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) در گفتگو با خبرنگار ناطقان گفت: ضمن آرزوي سالي خوب و پربركت براي ملت شريف و نجيب ايران، بايد تاكيد كنم كه سياست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در سال آينده معطوف بر پيگيري مسئله عدالت فرهنگي و كاهش تصدي گري در حوزه فرهنگ است و يقينا با چنين رويكردي نشاط فرهنگي تا حدي تقويت خواهد شد.

معاون حقوقي، پارلماني و استان هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: متاسفانه در شرايط امروز كشور؛ بعضا ما شاهد بداخلاقي هاي سياسي و فرهنگي هستيم كه خروجي آن بروز خشونت و كينه توزي در سطح جامعه است و بدون ترديد چنين مسائلي با روح تعاليم اسلامي و فرهنگ ايراني مغايرت دارد.

نوش آبادي با اشاره به لزوم نهادينه شدن فرهنگ مدارا در جامعه گفت: نبايد اينگونه باشد كه هر كس مخالفت ما فكر مي كند يا حرفي ميزند، قصد حذفش را داشته باشيم زيرا قطعا چنين چيزي  با چهارچوب هاي منطقي قابل توجيه نيست.

اين نماينده ادوار مجلس در ادامه افزود: براي رسيدن به رشد فرهنگي كه مقام معظم رهبري بارها بر آن تاكيد فرموده اند؛ بايد فرهنگ مدارا و تحمل يكديگر را در جامعه نهادينه كنيم.

سخنگوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به دستور رئيس جمهور به وزراي كشور و  اطلاعات براي پيگيري و برخورد با حمله خودسرها به نماينده تهران گفت: نبايد از اين موضوع غافل شد كه ديروز در قم به آقاي لاريجاني هجمه شد؛ امروز در شيراز  به آقاي مطهري و فردا خدا مي داند كه افراطيها در كجا و به چه كسي هجوم مي آورند و لذا جناب آقاي روحاني در راستاي ممانعت از نهادينه شدن چنين رفتارهايي، دستور قاطع براي پيگيري موضوع دادند و البته تمام عقلا چنين رفتارهاي خشونت بار و افراطي را محكوم مي كنند.

نوش آبادي در ادامه افزود: همه جريان هاي سياسي بايد توجه داشته باشند كه پيگيري ديدگاه ها و نقطه نظراتشان صرفا از طريق گفتگو امكان پذير است و توسل به خشونت و افراطي گري  نزد افكار عمومي مذموم و غيرقابل قبول است.

معاون حقوقي پارلماني و استان هاي وزارت ارشاد در بخش پاياني صحبت هايش گفت: همه مسئولان مربوطه مي بايست ضمن برخورد قاطع با عاملان اين رفتارهاي هنجارشكنانه، مراقب باشند جامعه به سمت قانون شكني حركت نكند و همانگونه كه رهبرمعظم انقلاب بارها تاكيد فرمودند فقط قانون فصل الخطاب است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بلقيس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
0
اين آقاي نوش آبادي اصالتا اصولگرا هستنش يا اصلاح طلب؟
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
0
گزينه سوم
ايشون اعتدالي هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین