کد خبر: ۱۷۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
سازمان هواپیمایی کشوری از بهبود وضعیت دید در فرودگاه اهواز و آغاز مجدد پروازها در این فرودگاه پس از لغو پروازهای صبح امروز به دلیل بروز پدیده مه خبر داد.
ناطقان: رضا جعفرزاده - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ا با اشاره به اینکه از ابتدای صبح امروز به دلیل بروز بروز پدیده مه و نبود دید کافی برخی پروازها در فرودگاه اهواز لغو شد، بیان کرد: از ساعات اولیه صبح امروز تعدادی از پروازها از جمله تهران-اهواز هواپیمایی ماهان، زاگرس، کاسپین، ایران ایرتور و نیز پرواز مشهد-تهران هواپیمایی ایران ایرتور به دلیل بروز پدیده مه لغو شد و اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت دید مناسب است و مشکلی برای انجام پروازها وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، از صبح امروز به دلیل بروز پدیده مه و کاهش سطح دید فرودگاه اهواز به ۵۰ متر، پروازها تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد که مجددا با بهبود وضعیت دید، پروازهای این فرودگاه به روال عادی بازگشته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین