کد خبر: ۱۷۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی انتشار خبر احضار مجری شبکه یک سیما به مجلس را نادرست اعلام کرد.
ناطقان: چند روزی از اعتراض مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نسبت به سخنان حجت‌الاسلام زائری در برنامه «فرمول یک» می‌گذرد که او از صداوسیما درخواست پاسخگویی کرده بود و امروز خبری در رسانه‌ها مبنی بر احضار علی‌ضیاء مجری برنامه فرمول یک منتشر شد. مهدی کیایی روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در گفتگویی خبر احضار علی‌ضیاء را نادرست دانست و گفت که مجلس چنین کاری انجام نداده است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نسبت به این خبر واکنش نشان داد و گفت: کمیسیون فرهنگی چنین اقدامی نکرده و اگر قرار باشد برای موضوعی در صداوسیما سوالی انجام شود به این صورت عمل نمی‌کنیم. 

برپایه این گزارش، رسانه‌ها ضمن اشاره به احضار علی‌ضیاء دلیل آن را سخنان حجت‌الاسلام زائری و محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال دانسته‌اند که به دلیل این اظهارات، این مجری تلویزیون را نمایندگان مجلس احضار کرده‌اند.  

منبع: تسنیم
برچسب ها: علی ضیا ، مجلس ، احضار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین