کد خبر: ۱۷۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
۳ خواننده موسیقی پاپ کشورمان روز شنبه ۲۲ دی در سالن همایش ایرانیان کنسرتی را در حمایت از بهنام صفوی برگزار می کنند.
ناطقان: سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ با انتشار مطلبی در صفحات مجازی از برگزاری یک اجرای زنده با عنوان «کنسرتی برای بهنام» به خوانندگی سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان برای حمایت از این خواننده در سالن همایش ایرانیان خبر داد.

سیروان خسروی در توضیح این برنامه نوشته است: «در این اجرا آهنگهایی از بهنام صفوی، سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان اجرا خواهد شد. همانطور که قبلا هم گفته بودیم، خانواده بهنام عزیز درخواست کمک مادی از کسی نداشته و ندارند و هیچگونه پیشنهاد کمک مالی از طرف دوستان بهنام رو قبول نکردند.

اما با اجرای این کنسرت و اینگونه همیاری موافقت کردند. ( هیچکدام از خوانندگان، سالن ایرانیان، اداره اماکن و سایر عوامل در این اجرا هیچگونه منفعت مالی ندارند و تمامی درآمد این کنسرت به خانواده صفوی تعلق می گیرد) امیدواریم با حضور شما بتوانیم انرژی مثبت برای بهنام بفرستیم و زودتر روی صحنه ببینیم.

فروش بلیت کنسرت نیز از روز پنجشنبه ۲۰ دی آغاز می شود.»

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین