کد خبر: ۱۷۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به خروج سامانه بارش‌زا از استان تا فردا، گفت: تا فردا بیشتر بارش در استان لرستان به صورت برف پیش‌بینی می‌شود، به تدریج بارش برف آب می‌شود و ورودی سد دز افزایش خواهد یافت.
ناطقان:«محمد سبزه‌زاری» در نشست ویژه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که امروز (۲۷ دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: سامانه باران‌زای خوزستان در حال خارج شدن از استان است. هم‌اکنون در مناطق شرقی رگبار، رعد و برق و بارش شدید وجود دارد. هم‌چنین مناطق بالادست(شمال و شمال شرق) تا فردا صبح بارندگی خواهند داشت.

وی افزود: تا فردا بیشتر بارش در استان لرستان به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود. این سیستم بارش‌زا از استان‌های مجاور خارج می‌شود و وضعیت خوب خواهد شد اما مسأله این است که به‌تدریج برف آب می‌شود و ورودی سد دز بیشتر خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: توده گرد و خاک عراقی در حال حرکت به سمت خوزستان است و احتمالاً دید افقی در مناطق غربی به ۱۰۰۰ متر کاهش یابد. اگر این توده گرد و خاک ماندگاری داشته باشد می‌تواند فردا مناطق شرقی را نیز تحت‌تأثیر قرار دهد.

سبزه‌زاری یادآور شد: امروز وزش بادهای شدید را در مرز عراق داریم. نقطه‌ای که این توده گرد و خاک را تشکیل داده است می‌تواند فعال باشد که در این شرایط ممکن است فردا صبح نیز شاهد گرد و خاک باشیم و احتمال دارد که به روز شنبه نیز برسد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین