کد خبر: ۱۸۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
رئیس کلانتری دربند از دستگیری یک مامور قلابی که با سوء استفاده از لباس پلیس اصرار داشت برای خرید پوشاک شش میلیون تومانی،‌ ۵۰۰هزار تومان پرداخت کند،‌ خبر داد.
ناطقان: سرهنگ علی قاسمی در این باره گفت: بعد از تماس یکی از مغازه‌داران پوشاک و اعلام اینکه فردی با حضور در مغازه‌اش و نشان دادن تجهیزات نظامی قصد دارد پالتو و کفشی به ارزش شش میلیون تومان را به قیمت ۵۰۰ هزار تومان خریداری کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند به آدرسی که مغازه دار اعلام کرده بود اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران کلانتری بعد از اعزام به این مغازه ادعاهای مرد مغازه دار را تأیید کردند، گفت: مأموران بعد از حضور در این مغازه سوالاتی را از متهم پرسیدند اما این فرد پاسخگوی سوالات نبود. در ادامه متهم به جرم ارتکابی‌اش اعتراف کرد و توسط مأموران برای شناسایی جرایم مشابه به کلانتری منتقل شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین