کد خبر: ۱۸۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
معاون ترامپ در بخشی از سخنان خود خطاب به متحدان اروپایی آمریکا از آنان خواست که از توافق هسته ای ایران خارج شوند.
ناطقان: مایک پنس، معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در نشست ورشو بار دیگر با طرح ادعاهای ضد ایرانی، ایران را بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت خاورمیانه خواند.

به گزارش روز پنجشنبه شبکه خبری اسکای نیوز، پنس در ادامه سخنانش گفت: ما همواره در کنار متحدانمان می مانیم و آنها را تنها نمی گذاریم.

به گزارش ایرنا وی مدعی شد: نظام ایران شبه نظامیان در منطقه را به سلاح مجهز می کند و آزادی مردمش را گرفته است.

پنس افزود: دولت ترامپ تلاش خواهد کرد که صلح دائم میان فلسطینیان و اسرائیل را محقق کند.

معاون رئیس جمهوری آمریکا با طرح ادعایی مضحک و بدون نام بردن از ایران به عنوان یکی از قربانیان تروریسم، ایران را بزرگترین حامی تروریسم در جهان عنوان کرد و افزود: انصار الله یمن از موشک های ایرانی استفاده می کند.

پنس در ادامه ادعاهای ضد ایرانی خود و بدون نام بردن از رژیم صهیونیستی به عنوان دارنده بزرگترین زرادخانه تسلیحات هسته ای و غیر متعارف، افزود: ایران همواره می کوشد که به سلاح کشتار جمعی دست یابد، اما ما این اجازه را نخواهیم داد.

وی در بخشی از سخنان خود خطاب به متحدان اروپایی آمریکا از آنان خواست که از توافق هسته ای ایران خارج شوند.
او درباره عراق نیز گفت: بیش از یک میلیون آواره عراقی با وجود شکست داعش در این کشور تاکنون نتوانستند به کشورشان بازگردند.

معاون ترامپ درباره قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد عربستانی توسط آل سعود نیز گفت: در برابر قتل خاشقچی سکوت نمی کنیم و عاملان قتل او را مجازات خواهیم کرد.

وی ادعا کرد: طبق دیدگاه و چشم انداز رئیس جمهور ترامپ می توان صلح را در خاورمیانه محقق کرد.
برچسب ها: مایک پنس ، اروپا ، برجام
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین