کد خبر: ۱۸۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
احمدی میانجی:
معاون قضایی قوه قضائیه و رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور گفت: امکان حذف فضای مجازی وجود ندارد و لازم است که مومنین را برای حضور در این فضا تشویق کنیم.
ناطقان: حجت الاسلام والمسلمین "محمدمهدی احمدی میانجی" در‌‌ حاشیه همایش شوراهای حل اختلاف استان ایلام با بیان اینکه اعتقاد دارم که هر چیزی که از نظر علمی وارد جهان شد و مورد استفاده و استقبال عموم قرار گرفت را نمی توان حذف کرد، اظهار داشت: همان گونه که در طول تاریخ رادیو، تلویزیون، ماهواره و ...، آمدند و ما نتوانستیم آن ها را حذف کنیم، بنا بر این فضای مجازی هم حذف شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه با هر نوع علم و تکنولوژی جدید و از جمله فضای مجازی باید مثبت برخورد کرد، افزود: همان طوری که از رادیو، تلویزیون و ماهواره بصورت مثبت و فراگیر استفاده می شود، اعتقاد دارم که از فضای مجازی هم باید درست، مثبت و مناسب استفاده کنیم.

معاون قضایی قوه قضائیه و رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور با بیان اینکه مومنین را باید تشویق کنیم تا از فضای مجازی به نحو احسن و مثبت استفاده کنند، یادآور شد: قطعاً ما اگر خود را از فضای مجازی بیرون بکشیم، دیگران به نفع خود و علیه ما بهره برداری خواهند کرد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین