کد خبر: ۱۸۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
آیت الله مکارم شیرازی اعلام کرد: به یقین آن ها به رحمت الهی رسیدند و در جوار پروردگار زنده‌اند و جانیان تبهکار به کیفر جنایت خود در دنیا و آخرت خواهند رسید.
ناطقان: در پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی آمده است: جنایت وحشیانه گروهی از ددمنشان تکفیری که موجب شهادت جمعی از عزیزان ما شد و جمع دیگری را مجروح ساخت، مایه تأسف شدید گردید.

در ادامه این پیام آمده است: به یقین آن ها به رحمت الهی رسیدند و در جوار پروردگار زنده‌اند و جانیان تبهکار به کیفر جنایت خود در دنیا و آخرت خواهند رسید.

در پیام این مرجع تقلید تأکید شده است: اینجانب شهادت این عزیزان را به مردم کشورمان مخصوصا به سپاهیان عزیز و خاصه به خانواده های محترم آن ها صمیمانه تسلیت می گویم.  علو درجات این عزیزان و بهبود کامل مجروحان و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین