کد خبر: ۱۸۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
معاون اقامه نماز اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال جاری برای اولین بار سامانه ارزیابی نماز در مدارس کشور راه اندازی شده است.
ناطقان: حجت الاسلام و المسلمین حسن اسکندریان در آئین اختتامیه جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر عشایر استان‌های جنوبی و مرکزی کشور در گچساران افزود: دانش آموزان با ورود به مرحله سن تکلیف وظایف دینی خود را بهتر انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: در سال جاری برای اولین بار سامانه ارزیابی نماز در مدارس کشور راه‌اندازی شده است.

معاون اقامه نماز اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مدیران می‌توانند فعالیت‌های مدارس خود را در خصوص برگزاری نماز جماعت در این سامانه ثبت کنند.

اسکندریان عنوان کرد: در این طرح کیفیت برگزاری نماز مدارس در ۲۸ شاخص از سوی کارشناسان ارزیابی می‌شود.

وی گفت: از سال ۹۴ تا کنون ۲۸ هزار مدیر مدرسه در طرح یاوران نماز آموزش دیدند.

معاون اقامه نماز اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تا پایان امسال نیز پنج هزار نفر از مدیران مدارس غیرانتفاعی در طرح آموزشی مدیریت و برنامه‌ریزی یاوران نماز شرکت می‌کنند.

اسکندریان بیان کرد: هشت هزار معلم پایه سوم در طرح آموزش با موضوع نماز و جشن تکلیف شرکت کردند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی تا پایان امسال این دوره آموزشی برای چهار هزار معلم دیگر اجرا می‌شود.

جشن تکلیف ۴۵۵ دانش‌آموز عشایر کشور با حضور معاون اقامه نماز اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش، نماینده ولی فقه در کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی امروز به کار خود پایان داد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین