کد خبر: ۱۸۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
فرمانده انتظامی اندیمشک از برقراری صلح و سازش بین ۲ طایفه بزرگ، پس از چهار سال منازعه، در این شهرستان خبر داد.
ناطقان: محمد عزیزی اظهارکرد: نزاع و درگیری چهار ساله بین دو طایفه بزرگ در اندیمشک با تلاش نیروی انتظامی و استفاده از ظرفیت معتمدین، متنفذین و ریش سفیدان، منجر به صلح و سازش شد. 

 عزیزی با اشاره به گسترده بودن این موضوع، افزود: در طی چهار سال گذشته ۱۸ نفر از عاملان و طرفین منازعه دستگیر و با احکام قضائی مختلف روانه زندان شده بودند.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته بزرگان این دو طایفه به کلانتری ۱۲ دعوت شده و پس از مذاکره و توصیه‌های میانجی‌گرانه در جلسه‌ای با حضور معتمدین محلی و ریش سفیدان هر دو طایفه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کوی قائم (عج ) برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه دو طایفه از کار خود پشیمان و نسبت به یکدیگر اعلام رضایت کردند و در نهایت منجر به سازش بین طرفین و پیوند اخوت و صلح شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک در پایان با تقدیر از عملکرد متنفذین و ریش سفیدان محلی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: مشارکت و تعامل شهروندان با نیروی انتظامی موجب امنیت پایدار خواهد شد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین