کد خبر: ۱۸۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
سلیمی:
یک عضو فراکسیون ولایی مجلس اظهار کرد: متاسفانه وضعیت قیمت خودرو رها شده، انگار آقایان بالگرد می سازند که قیمت آن را به اندازه هلیکوپتر می دانند. روز به روز کیفیت خودرو پایین‌تر آمده و قیمت خودرو را به اندازه هلیکوپتر رسانده اند.
ناطقان: علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (پنجشنبه‌) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات بودجه سال 98، در تذکری اظهار کرد: متاسفانه وضعیت قیمت خودرو رها شده، انگار آقایان بالگرد می سازند که قیمت آن را به اندازه هلیکوپتر می دانند. روز به روز کیفیت خودرو پایین‌تر آمده و قیمت خودرو را به اندازه هلیکوپتر رسانده اند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت کمتر شعار درمانی کرده و ورود جدی به این بازار داشته باشد.

به گزارش ناطقان؛ در حالی که خودروسازان وعده داده بودند، همزمان با افزایش رسمی نزخ خودرو، بازار تعدیل می‌شود و حاشیه قیمتها از بین می رود، در هفته های اخیر شاهد رشد نجومی و غیرمنطقی خودروهای داخلی هستیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین