کد خبر: ۱۸۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
به منظور شرکت در گردهمایی فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان‌های جنوبی (عسلویه، جم، کنگان، دیر) استان بوشهر به شهرستان عسلویه سفر می‌کند.
ناطقان: سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش به منظور شرکت در گردهمایی فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان‌های جنوبی (عسلویه، جم، کنگان، دیر) استان بوشهر به شهرستان عسلویه سفر می‌کند.

بر اساس این گزارش قرار است وزیر آموزش و پرورش روز جمعه 17 اسفند ماه از طریق فرودگاه خلیج فارس عسلویه وارد استان بوشهر شود.

بازدید از حوزه امتحانی کلاس‌های طرح نخبه پروری و نشست تصمیم گیری درباره مصوبات سفر  از دیگر برنامه‌های یک روزه بطحائی در این شهرستان است.

تقدیر از مدیران عامل نقش آفرین پتروشیمی‌ها در امر مدرسه سازی و نمایندگان مدیران و فرهنگیان چهار شهرستان جنوبی و بیان مشکلات در حوزه این چهار شهرستان از جمله برنامه‌های گردهمایی فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان‌های جنوبی است.
منبع: فارس
برچسب ها: بطحائی ، عسلویه ، سفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین