کد خبر: ۱۸۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از تلفات سنگین ارتش عربستان در نجران در جریان دفع یورش آنها به دست نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن خبر داد.
ناطقان: به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمله ارتش عربستان به مناطق الربعه و صحرای الاجاشر در نجران را دفع کردند.

وی افزود: این یورش از نیمه شب گذشته تا ساعت ۱۰ صبح امروز به وقت محلی با حمایت هوایی و توپخانه ای انجام شد که پیشرفتی برای مزدوران ارتش عربستان به دنبال نداشت.

سریع تاکید کرد: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جریان دفع یورش نظامیان سعودی، ضمن به هلاکت رساندن و زخمی کردن دهها نفر از نظامیان ارتش عربستان، ۱۱ خودرو نظامیان سعودی را منهدم کردند.

وی تاکید کرد: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، نظامیان سعودی را به میدان مین کشاندند و بسیاری از آنها تکه تکه شدند و بقیه دچار رعب و وحشت شدند.

سریع بیان کرد: این عملیات دلاورانه ارتش و کمیته‌های مردمی ثابت کرد که دشمن و مزدوران سست‌تر از خانه عنکبوت هستند و ائتلاف ضد یمن مزدوران را به هلاکت و مرگ می‌کشاند. نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در کمین متجاوزان و مزدوران آنهاست.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین