کد خبر: ۱۸۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: بخش شمالی خط 7 در چند روز آینده بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته افتتاح خواهد شد.
ناطقان: فرنوش نوبخت در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم بیست سالگی مترو تهران که امروز با حضور جمعی از مدیران شرکت مترو علیرضا سلیمانی قائم‌ مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته درختکاری نیز قرار داریم بیستمین سالگرد تأسیس مترو را با آئین کاشت نهال آغاز می‌کنیم و در ادامه از تمبر بیست سالگی مترو نیز رونمایی شد.

وی گفت: قطعاً توسعه مترو در کاهش آلودگی هوا و ترافیک بسیار حائز اهمیت است و در حال حاضر نیز خطوط مترو به صورت منظم ساخته می‌شود.

نوبخت افزود: بهره‌برداری از خط 5 مترو در سال 77 با سرفاصله یک ساعت آغاز شد و ما توانستیم طی سال‌های گذشته سرفاصله خطوط مترو را کاهش دهیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران افزود: هم اکنون سرفاصله ورود قطار در خطوط یک، 2، 4 به حدود 4 دقیقه رسیده است و تلاش می‌کنیم کمتر نیز شود.

وی افزود: همزمان با سال جدید برنامه‌هایی را برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان در مترو داریم و در حال حاضر مترو از ساعت 5:30 صبح تا 22:30 به شهروندان خدمت می‌دهد و در روزهای پایانی سال میزان ارائه خدمات افزایش نیز خواهد یافت.

نوبخت افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قسمت شمالی خط 7 تا چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و خط 6 مترو از اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران افزود: باید در سال آینده میزان سفرها از طریق مترو افزایش یابد که البته به دنبال تأمین وا گن‌های مترو نیز هستیم.

وی گفت: امیدواریم واگن‌هایی که هم اکنون در گمرک باقی مانده است به زودی ترخیص و وارد چرخه خدمت‌رسانی شود.

نوبخت افزود: در روز پنج‌شنبه آخر سال نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای جابه‌جایی شهروندان داریم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: سرفاصله قطارهای خط 5 در آینده کاهش پیدا می‌کند و در خط 3 نیز سرفاصله ورود قطار 7.5 دقیقه است که قطعاً در سال آینده کاهش می‌یابد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین