کد خبر: ۱۸۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از شور انقلابی و جهادی مردم ایل بهمئی در پاسداشت آرمان‌های بلند شهیدان قدردانی کرد.
ناطقان: متن پیام روابط عمومی کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


 حماسه بزرگ ایل غیور، انقلابی و ولایتمدار بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد که  پنج شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۷ و در آغازین روزهای دهه پنجم انقلاب اسلامی با برگزاری "نخستین یادواره شهدای بهمئی" رقم خورد، نشان داد اتحاد و وحدت مثال‌زدنی طوایف و اقوام مختلف ایرانی در پایبندی به آرمان‌های بلند شهیدان و پاسداشت یاد و خاطره آنان همچنان سکه رایج و نماد عزت و عظمت ایران اسلامی است .

این حضور پرشور، ستودنی و باشکوه _که جانشین فرمانده کل سپاه نیز افتخار همراهی با مردم نجیب، فهیم و شریف بهمئی را داشتند_ بیانگر این حقیقت بود که بر خلاف تلاش های شیطانی بدخواهان نظام در ایجاد گسست و فاصله بین ملت ایران، بویژه نسل جوان با فرهنگ جهاد و شهادت و تکریم ایثار و مقاومت، پاسداشت میراث شهیدان و ارزش‌های دفاع مقدس همچنان بزرگترین مجاهدت و فریضه مردمان این سرزمین به شمار می رود و اجازه نخواهند داد حماسه و شور حسینی آنان در تجلیل و تعظیم به مقام شامخ شهدا از خاطره ها و زندگی جاری آنان محو شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردان این حضور معنادار ،شگفت‌انگیز و الهام‌بخش که بحمدالله جای جای میهن عزیزمان تجلی‌گاه آن است ،بوده و باور عمیق دارد یاد دفاع مقدس و شهیدان به برکت همت و غیرت آحاد ایرانیان در جامعه اسلامی زنده و یاری بخش پیش روندگی کشور در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و رسیدن به دروازه های تمدن نوین اسلامی خواهد بود.


 روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین