کد خبر: ۱۸۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
رئیس اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرا(س) گفت: سارقان معتاد و متجاهر و کارتن خواب که طی 2 ماه گذشته ویترین تصاویر گلزار شهدا را سرقت می کردند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
ناطقان: علیرضا اکبری اظهار داشت: اداره امور گلزار شهدای بهشت زهرا(س) از مدتی قبل با استناد به برخی گزارش های خانواده معظم شهدا مبنی بر تخریب و سرقت درب های ویترین قبور اقدام به افزایش 2 برابری دژبان و ماموران انتظامات کرد.

وی تصریح کرد: با تلاش ماموران اداره امور گلزار شهدا، 2 اکیپ سه نفره از سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

اکبری عنوان کرد: سارقان از معتادان متجاهر و کارتن خواب بودند که به خاطر جنس آلومینیومی ویترین ها، اقدام به این کار زشت و زننده می کردند.

وی افزود: کار بازسازی درب ویترین های گلزار شهدا بر اساس مراجعه خانواده های معظم شهدا به ترتیب انجام می شود و تمامی درب های تخریب شده و به سرقت رفته تا پایان سال جایگزین می شود.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین