کد خبر: ۱۸۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
در بازی سپیدرود- پرسپولیس هواداران تیم گیلانی به نشانه اعتراض به نتیجه بازی قبل از پایان نیمه اول ورزشگاه را ترک کردند و داور نیز رأی خود درباره پنالتی به نفع پرسپولیس را پس گرفت.
ناطقان: دو تیم سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ عصر روز شنبه ۲۵ اسفند ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت در حضور حدود ۱۵ هزار نفر به مصاف هم رفتند.

از مهم‌ترین نکات قبل از آغاز این بازی ترافیک سنگین محورهای منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت بود که همانند بازی‌های گذشته تیم سپیدرود موجب گلایه هواداران این تیم شد.

پیش از آغاز این دیدار نیز کادر فنی دو تیم در کنار زمین با دسته‌های گل به استقبال هم رفته و خوش و بش کردند.

تماشاگران دو تیم نیز از همان لحظات ابتدایی حضور در ورزشگاه و مستقر شدن بر روی سکوها با شعار برای هم کری خواندند.

دو تیم پیش از شروع بازی با محکوم کردن حادثه تروریستی نیوزلند و شهادت جمعی از نمازگزاران در حمله تروریستی یک دقیقه سکوت کردند.

نادر دست نشان سرمربی جدید سپیدرود رشت پیش از آغاز بازی بازیکنانش را فراخواند و حلقه اتحاد تشکیل داده و با آنها صحبت کرد.

تیم پرسپولیس در این دیدار شش بازیکن خود اعم از بیرانوند، بودیمیر، مصلح، انصاری، ماهینی به دلیل مصدومیت و محمد امین اسدی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید را به همراه نداشت.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار با ترکیب کوروش ملکی، لوکا نوزادزه، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، امین جوادی مقدم، مهرداد بایرامی، محمد علیزاده، میلاد قربان زاده و محمد غلامی و با سرمربیگری نادر دست نشان وارد میدان شدند.

در آن سوی میدان تیم پرسپولیس نیز با بوژیدار رادوشوویچ، جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور به سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ پا میدان مسابقه گذاشت.

قضاوت این دیدار نیز برعهده حسین زرگر با کمک اسد حاج محمدی، محمد علیپور متقی، علی اصغر مؤمنی و ایوب غلام‌زاده، حسن اکرمی داشت.

گل نخست این دیدار در همان دقایقی ابتدایی بازی در دقیقه ۱۰ روی پاس عمقی هافبک‌های پرسپولیس و تعلل میلاد شیخ سلیمانی مدافع سپیدرود توسط علی علیپور به ثمر نشست.

در دقایق ۲۴ و ۲۵ این دیدار نیز پرسپولیس دو موقعیت خوب گلی روی دروازه سپیدرود به وجود آورد که با واکنش خوب ملکی دروازه بان تیم گیلانی این موقعیت‌ها دفع شد.

دقیقه ۳۱ روی شروع ضربه کرنر و سانتر مهدی ترابی هافبک پرسپولیس، احمد نورالهی با ضربه سر دروازه سپیدرود را برای بار دوم باز کرد.

در دقیقه ۴۰ این دیدار نیز روی فرصت طلبی علی علیپور و پاس عرضی مهدی ترابی، سیامک نعمتی دروازه بدون دروازه بان سپیدرود را برای بار سوم گشود تا بازی در نیمه اول با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس تمام شود.

در پایان نیمه اول یک دقیقه وقت اضافه از سوی داور اعلام شد.

با شروع نیمه دوم دست نشان با انجام دو تعویض در فاصله چند دقیقه به دنبال تغییر وضعیت تیم سپیدرود برآمد.

از دقیقه ۵۵ بازی نورافکن‌های ورزشگاه سردار جنگل رشت روشن شد تا بازی زیر نور دنبال شود.

نخستین گل سپیدرود رشت نیز توسط بایرامی در دقیقه ۶۶ بازی به ثمر نشست. هنوز پرسپولیس از شوک گل سپیدرود خارج نشده بود که با خطای مدافعان این تیم بر روی مهاجمان سپیدرود در محوطه جریمه داور پنالتی به نفع تیم میزبان اعلام کرد و محمد غلامین پشت ضربه قرار گرفته که موفق نشد این فرصت طلایی را از دست داد.

در سوی دیگر میدان نیز با حمله بازیکنان پرسپولیس و خطا در محوطه جریمه سپیدرود، داور دومین پنالتی این دیدار را این بار برای تیم مهمان اعلام کرد که با صحبت کمک داور رأی برگشت و ادامه بازی به سود سپیدرود اعلام شد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین