کد خبر: ۱۸۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
رئیس جمهور ایران با ارسال پیامی فرا رسیدن نوروز 1398 هجری شمسی را به «امامعلی رحمان» همتای تاجیک خود تبریک گفت.
ناطقان:حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران با ارسال پیامی فرا رسیدن نوروز 1398 هجری شمسی را به «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان تبریک گفت.
متن پیام روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای امامعلی رحمان؛ رئیس جمهور محترم تاجیکستان
با کمال مسرت آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی و فرا رسیدن نوروز باستانی و گشایش چهره دل‌انگیز بهار را تبریک و تهنیت می‌گویم .
جاری شدن سرود طرب انگیز نوروز، شکفتن شکوفه ها، سبز شدن جان طبیعت و هلهله پرستوهای بهاری، همه و همه نشان از قدرت لایزال الهی، فارغ از کهنگی ها، به فراموشی سپردن سردی زمستان و تجدید زیبایی و مهربانی است.
امیدوارم با گرم شدن جان زمین و آغاز رستاخیز طبیعت، نگرش و اندیشه آدمیان همچون روزگارشان نو گردد و با الهام از عطوفت بهار، بیش از پیش به یکدیگر شفقت و مهربانی ورزند و سالی توام با آرامش و سرشار از عشق را آغاز کنند.
امیدوارم ما دولتمردان نیز بتوانیم به واسطه وزش موسم شیدایی بهار، موجبات صلح و یکپارچگی ناگسستنی میان ملل را فراهم کرده و رفاه و شکوفایی فزون تری را به مردمان خود پیشکش نماییم.
از خداوند متعال سالی آکنده از امید، سرور و بهروزی برای جناب عالی و مردم تاجیکستان مسئلت دارم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین