کد خبر: ۱۸۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
معترضان الجزایری برای پنجمین جمعه متوالی تظاهرات گسترده را در اعتراض به ادامه حضور رئیس جمهوری این کشور در قدرت برگزار کردند.
ناطقان: جمع کثیری از معترضان الجزایری پس از اقامه نماز جمعه، در پایتخت و مناطق مختلف کشور دست به تظاهرات انبوه علیه ریاست جمهوری بوتفلیقه زدند.

معترضان در این تظاهرات که وارد دومین ماه خود شده با سر دادن شعارهایی خواهان کناره گیری فوری عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهوری الجزایر از قدرت شدند.

برخی معترضان با شکستن محاصره امنیتی اعمال شده از سوی نیروهای ضد شورش در مرکز پایتخت به سمت کاخ ریاست جمهوری رفتند و این ناحیه شاهد استقرار بی سابقه نیروهای پلیس بود.

تظاهرکنندگان همچنین شعارهایی را علیه  نظام این کشور و مداخله خارجی و نیز امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه به دلیل "حمایتش از تصمیمات بوتفلیقه و ادامه حاکمیت وی"سر دادند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین